Bout of Books 9.0 - Goals

janeiro 06, 2014

This post will be in english and in portuguese / Este post será em inglês e em português


First day of Bout of Books!! I confess I am really excited to start this. And, as promised, here are my goals for the Bout of Books 9.0:

  • To read everyday and at least 50 pages a day
  • To make an update post everyday
  • To participate in at least 2 challenges

I know that it is not a lot but since I'm having some trouble with my reading habits, I will not aim higher than this. All in all I want to have fun and pick up the reading momentum I seem to have lost during last year.

Let the marathon begin!

***

Primeiro dia da Bout of Books!! Confesso que estou bastante entusiasmada para a começar. E, como prometido, aqui estão os meus objectivos para a Bout of Books 9.0:

  • Ler todos os dias e, pelo menos, 50 páginas por dia
  • Publicar actualizações todos os dias
  • Participar em, pelo menos, dois desafios

Bem sei que não é muita coisa, mas como tenho andado com algumas complicações nos meus hábitos de leitura, não vou almejar a mais do que isto. No fim de contas, quero divertir-me e retomar o meu ritmo de leituras que foi perdido durante o ano passado.

Que comece a maratona!

You Might Also Like

0 comentários